maanantai 31. joulukuuta 2012

Vuoden viimeiset villittelyt

Tänään olin sitten vuoden viimeistä kertaa Rikun selässä. Tallireissu alkoi ihanasti, kun Riku ensimmäistä kertaa hörisi mulle tarhasta! Vihelsin siis autosta noustessani, ja Riku hörisi pitkään ja hartaasti ja tuli portille. Jos haluaisin olla realisti, sanoisin, että Riku enemmänkin ehkä hörisi lähenevän ruoka-ajan takia, mutta koska realismi on rumille, olen sitä mieltä, että Riku ihan selvästi hörisi sen takia, että minä tulin. Niin varmaan ;)

Kävimme Rikun kanssa kävelemässä alkukäynnit rantateillä ja sen jälkeen suuntasimme alakentälle. Laukkailin, ravailin ja jumppailin eteen-alas rennosti. Riku oli iloinen ja energinen. Oikein ihana lopetus ihanalle hevosvuodelle - mulla tosiaan on maailman paras hevonen.

Ensi vuoden tavoitteet:

1. Tasaisia, rikkeettömiä ja kokoamisasteeltaan riittäviä HeA-luokkia.
2. 80cm esteluokkia hyvällä sykkeellä.
3. Maastoilua ja rentoutumista maastossa.
4. Opetan Rikun kumartamaan kun vedän sitä korvasta ;)

Mä olen maailman onnellisin, kun mulla on näin mahtava hevonen. Ihanaa vuotta 2013 kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti