keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Kysymyshaaste

Sain Anulta kunnian ja haasteen. Kiitos!

"Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Haasteeseen pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.

Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
Ei takaisin haastamista!"





11 Faktaa minusta:

1. Saatan edelleen välillä katsella Rikun kuvia ja olla ihmeissäni siitä, että minulla on noin käsittömän hieno ja upea hevonen.
2. Vihaan matkustamista. Automatkat vielä menevät, mutta vihaan käyttää junaa, lentokonetta tai laivaa. Tämän takia lomani eivä juuri sisällä matkustamista.
3. Olen asunut opiskeluaikani Joensuussa ja rakastunut kyseiseen kaupunkiin koko sydämestäni.
4. Pelkään älyttömästi esteratsastusta, mutta salaa haaveilen kenttäratsastusstartista joskus.
5. En tiedä, osaisinko elää ilman koiraa. Silloin ainakin monet leivänperät tippuisivat lattialle eivätkä odottavaan suuhun pöydän vieressä.
6. En ole ollenkaan lahjakas ratsastaja, mutta olen äärimmäisen sinnikäs.
7. Haluaisin joskus (10 vuoden päästä?) olla elämässäni siinä tilanteessa, että minun olisi mahdollista pitää kahta hevosta.
8. Ajoin kortin vasta vajaa vuosi sitten, 25-vuotiaana. Tuntui hassulta istua itseään miltei kymmenen vuotta nuorempien kloppien kanssa teoriatunneilla.
9. Autoni arvo on karkeasti arvioituna noin 2% hevoseni arvosta. Ei sillä ole väliä, millä ajaa, mutta sillä on, millä ratsastaa!
10. Olen jonkinlainen ratsastusseura-aktiivi.
11. Olen usein ylihysteerinen Rikuun liittyvistä asioista.



Vastaukset Anun kysymyksiin:

1. Aikaisin hevosmuistosi
Minun on hankala erottaa omaa muistoani ja kuvan kautta "muistamaani" muistoa, mutta uskoisin, että varhaisimmat hevomuistoni liittyvät Ruununmyllyn Ratsastuskoulun suomenhevosiin ja niiden leveään selkään, sekä harjaan, josta oli mukava pitää kiinni.

2. Suurin menetyksesi
Olen ollut erityisen onnellinen, koska en ole joutunut vielä luopumaan yhdestäkään erityisen tärkeästä ihmisestä. Kovia menetyksiä ovat perheemme koiran ja hoitohevoseni tapaturmainen kuolema.

3. Jos jostain vuodenajasta pitäisi luopua, mikä se olisi ja miksi?
Ääh... Kevät. Koska mistään muusta en vain voisi luopua! Syksy on mun lemppari, tykkään muutoksen tunnelmasta, pimenevistä illoista ja hiljalleen alkavasta treenitalvesta. Talvi on myös aivan mahtava, hanki ja joulu ovat tärkeitä. Kesä taas on parasta kisakautta ja treenimielessä tehokkainta aikaa.

4. Koira vai kissa? Perustelut
Ehdottomasti koira. Kissat ovat saatanan kätyreitä ;)

5. Lempimatkakohteesi
En tykkää matkustella. Suomen sisällä kaupunkilomailu on kuitenkin mukavaa, Joensuu on paras suunta nyt kun en siellä enää asu.

6. Kamalin kisamuistosi


Kamalin ja samalla ihanin liittyy varmaan kenttäkisoihin... Joskus 2000-luvun alussa kävin muutamissa kenttäkisoissa ja jännitin mm. niin paljon, että pyörryin :D Ihana kamalaa ja aivan ihanaa. Mitään varsinaisesti vaarallista tai hirveää minulle ei ole koskaan kisoissa tapahtunut.

7. Oletko tavannut minut oikeassa elämässä?
Olen joo, kisoissa nähnyt ja moikannut :)

8. Tavoitteesi ratsastuspuolella tällä kaudella?

Hyvät, rennot kouluradat ja hiljalleen prosenttien hinaaminen yli 60% myös HeA-tasolla. Estekisoissa taas hypätä ratoja oksentamatta ;)

9. Osaatko vaihtaa autoon renkaat?
Osaisin joo vaihtaa, mutta olen laiska. Hätätapauksessa saisin kyllä varatenkaan alle.

10. Ikävin luonteenpiirteesi?
Olen helposti kimpaantuva ja kiihdyn nollasta sataan nanosekunnissa.

11. Harrastatko muuta kuin hevosia?
Käyn kuntosalilla ja yritän muistaa ja jaksaa tehdä pilatesjuttuja. Lisäksi luen paljon. Koirien kanssa tulee myös touhuttua.






En haasta ketään, olen laiska näissä hommissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti