sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Reissussa


Kuusi päivää pois tallilta. Tämä oli mun henkilökohtainen ennätys sen jälkeen, kun Timo tuli mulle ylläpitoon alkutalvesta 2011. Oli yllättävän hauskaa ja yllättävän helppoa olla muualla kuin tallilla - siitä kiitos erityisesti mun loistaville varahoitajille, eli Lauroille. Tiesin, että Rikusta pidetään maailman parasta huolta, ja minuun otetaan heti yhteyttä, jos jotain tapahtuu. Kiitos.

Viikko ilman hevosia, mitäs siihen sisältyi? No, ajatustyötä tulevasta.  Kisataukoa tuli pohdittua. Päätin, että nyt mennään fiiliksen mukaan. Se fiilis sanoi, että perun osallistumiseni lähellä oleviin aluekisoihin. Sen sijaan ilmoittauduin seuraestekisoihin ensi viikonlopuksi ja seurakoulukisoihin parin viikon päähän. Seurakoulukisoissa on myös Rikun vuokraajalle luokka - mikäs sen mukavampaa.

Mun ratsastuksellinen itsetunto on niin pohjamudissa, että nyt tarvitsisin kipeästi onnistumista. Sellaista tunnetta, että mä en ole ratkaisevasti huonompi ja kiusaa mun hevostani yrittäessäni kouluratsastaa. Nyt on sellainen olo, että en saa tehtyä mitään oikein.

Puuh. Kyllä tämä tästä. Ajan kanssa. Nyt lomakuvia!



Kalajoella parhaassa seurassa

Kesämies-Kelpo

Ranuanjärvellä yöuinnilla


Riisitunturilla vaeltamassa

Ihanat naiset tunturilla

Kiutaköngäs Oulangalla ja korvapusu

Pieni Karhunkierros

Pieni Karhunkierros

Pieni Karhunkierros

Pieni Karhunkierros
Päätettiin, ettei pysähdytä kertaakaan ABC:lle. Onnistui. Tässä kahvitauko Kalajoella kahvila Seilissä.


Riisitunturin läheisyydessä Korpihillassa palkkarina vaelluksen jälkeen vohvelia ja skumppaa. Aah.















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti